スポンサーリンク

       

2006年04月06日

【号外】「新発売の〈ポスト・イット〉ノート・プレゼント」に当たりました!


抽選とか披露宴の2次会のビンゴとかで当たった記憶がほとんど無い(笑)ワタクシですが、今回は晴れて(貼れて←オヤジギャグ)当選いたしました!

文房具オタクとしてはうれしい限り(笑)。


◆今日ニフティさんから到着いたしましたので、その画像をば・・・。

79d46354.jpg











◆このブログの読者さんはご存知かと思いますが、私、本を読むのにもポストイット使いまくっております。

愛用しているのは「ポスト・イットスリム見出し(ミニ)」

ご覧のように張りまくり(笑)。

679c1ef1.jpg












というか、この見出しポストイットが無いと本が読めない(後で見返すので2度手間になるので)ので、私の財布とコートには常時予備が収納されています(笑)。

もちろん、通常業務でもこの辺やこの辺は、机だのパソコン(会計専用機)などに張りまくっておりますし、1年に使う枚数としては結構いってるかもしれませんネ。


◆そう言えば、以前バッタモノ(?)をディスカウントショップで購入したんですが、反り返ったりすぐ剥がれたりでイマイチでした。

「たかが付箋に」という方もおられますが、やはりこういうモノに金を惜しんではいけないな、と(汗)


◆さて。

今回頂いた新製品2品は、いずれも携帯に便利な硬紙のカバーがついているので、カバンやポケットにいれても大丈夫。

私はビジネスアイデアだけはロディアにしたためていますが、相手に渡したり、セミナー会場等で貼り付ける可能性も考えて、今後は頂いた2品をカバンに常備することにします!


◆あ、忘れてましたが、このプレゼント締め切りは4月3日まででしたので、申し込んでなかった方はゴメンナサイです(汗)。


人気blogランキングクリックに感謝です!


スポンサーリンク




                               
この記事へのトラックバック
               
このブログを公開してから〈ポスト・イット〉ノートのサンプルプレゼントを実施してい
コングラチュレーション! サンプルプレゼント当選者喜びの声【Post-it®StyleNotesブログ powered by ココログ】at 2006年04月14日 11:00
                               
この記事へのコメント
               
付箋大活躍ですね^^

素敵です(笑

常に常備してるんですね。ぽちっ
Posted by 笑顔整体の院長 at 2006年04月06日 16:52
               
post it持ち歩いてないとだめですね〜
私持ち歩いてないもんだから、
コモディティーってなんだっけ?
となりウェブ進化論を最初からめくりなおすはめに・・・(汗
私もsmooth先生見習って、ポッケにしのばせようと思います^^
Posted by 週末起業サラリーマン・・・hikaru at 2006年04月06日 20:50
               
smoothさん、こんばんは!

以前、私は、本をダイレクトに折ってましたが、
フォトリーの研修後は、smoothさんと同じく、ポストイット派となりました。
確かに、電車で読んでる際に、切れるとツライです。ポケットまさぐりまくりです(笑)。
Posted by ニタ@教えて会計 at 2006年04月06日 21:42
               
smoothさん、こんばんは

うちにもプレゼント届きました。ちなみに、私のMiniNoteは赤でしたね。

ポストイットは毎週のように買ってます。あまり売ってない代物なのと(プラスチック製です)近くのデパートではいつも2つしか置いてないので、毎回買い占めます(笑)

ちなみに、そのポストイットは、「ポストイット フラッグ プチ ハーフサイズ」というのですが、元々プチなのにハーフサイズ(笑)

おそらく私の通勤かばんには10個くらい入っていると思われます。。。。

Posted by ten@10倍ブログ at 2006年04月07日 01:52
               
smoothさん、こんばんは。
お久しぶりです。

ポストイットは重要ですね。

というコメントはさておき、
私が言いたかったのは・・・、

「プロフィールのオモチャ、うちにもあります」
ということでした。(^^)/

では、また。

Posted by ホリさん at 2006年04月07日 02:10
               
>院長サマ

もう私の本は全て「付箋だらけ」ですよ(笑)。

逆に付箋がない本は「アレ(汗)」なんですが(笑)。


>hikaruさん

「ウェブ進化論」では私も貼りまくりでしたね、ポストイット(笑)。

よく読んでおいてください!
Posted by smooth@マインドマップでビジネス書評 at 2006年04月07日 06:00
               
>ニタさん

ぶっちゃけニタさんがページ折りまくっていると聞いていた頃は、かわいそうで本がお貸し出来ませんでした(笑)。

そうそう、例の本も交換しなくては(笑)。


>tenさん

お!出ましたな!こういうネタだと出てらっしゃる文房具オタクさんが(笑)!

tenさんは「フラッグ」使ってるんでしたっけ。

アレって半透明でちょっと高いんですよね?

・・・と結局セコいワタクシ(笑)。
Posted by smooth@マインドマップでビジネス書評 at 2006年04月07日 06:08
               
>ホリさん

ホリさんのお宅にも当然ありますよねー(笑)!

というか、ワタクシの力作、ご覧になっていただいてましたっけ?

http://smoothfoxxx.livedoor.biz/archives/50431877.html

それと、ホリさん宅にお送りしたいおもちゃ(?)があったんでした。

自分が調子悪くてつい忘れてました(汗)。
Posted by smooth@マインドマップでビジネス書評 at 2006年04月07日 06:10
               
<a href=http://hostinghouse.pl>hosting</a>
Je�eli wyszukujesz niedrogiej i solidnej firmy zajmuj�cej si� hostingiem to mam dla Ciebie wy�mienit� informacje. Tylko teraz zaistnia� profesjonalny i niedrogi portal internetowy dla ludzi, kt�rzy doceniaj� niezawodno�� i szybko�� dzia�ania. Niemniej jednak ruszmy od tego czym jest hosting. To us�uga polegaj�ca na udost�pnianiu przez dostawc�w Netu miejsca na swoich serwerach dla r鷽norodnych us�ug np. serwisy WWW, konta pocztowe, radia internetowe itp. Zwykle spotykany jest hosting p�atny, w kt�rym cena nale�no�ci comiesi�cznej zale�y od kilku element�w. Jako biznes zapewniamy hosting na najlepszym poziomie, oferuj�c przy tym przypuszczalnie najni�sze ceny. Przekonaj si� sam! Nasze us�ugi hosting te� s� odp�atne, z z jedn� r鷽nic�, nasze us�ugi hosting s� jednymi z najbardziej op�acalnych w globalnej siecie Nie mo�esz uwierzy�? Zobacz Je�li tak to ju� teraz zajrzyjwst�p na nasz portal i nabierz przekonania o trafno�ci tej wiadomo�ci. Nasze us�ugi hosting oferuj� najbardziej solidn� jako�� w najni�szej cenie. Nie b�dziesz musia� przeznacza� du�ych sum za us�ugi hosting. Jak wpadniesz pierwszy raz na nasz� stron�, wyt�umaczymy Ci wszystko. W naszej ofercie odszukasz wiele op�acalnych upust�w dla �wie�ych go�ci. Jak tymczasem jeste� naszym sta�ym go�ciem, oczekuj, �e b�dziesz mia� mo�liwo�� skorzysta� z niecodziennych okazji. Przekonaj si� sam i zajrzyj koniecznie. Spostrze�esz ile jeste� w stanie zachowa� pieni�dzy w portfeluz nami.
Posted by juingurbuby at 2011年11月08日 13:49
               
<a href=http://hostinghouse.pl>hosting</a>
O ile szukasz taniej i rzetelnej firmy zajmuj�cej si� hostingiem to mam dla Ciebie zniewalaj�c� wiadomo��. Ot鷽 teraz powsta� fachowy i niedrogi serwer internetowy dla ludzi, kt�rzy ceni� sobie solidno�� i szybko�� wykonywania zlecenia. Jednak nawi洪my do tego czym jest hosting. To us�uga polegaj�ca na u�yczaniu przez dostawc�w Netu miejsca na w�asnych serwerach dla rozmaitych us�ug np. serwisy WWW, konta pocztowe, radia internetowe itp. Przewa�nie napotykany jest hosting p�atny, w kt�rym koszt op�aty comiesi�cznej zale�y od kilku sk�adnik�w. Jeste�my profesjonaln� firm�, dla kt�rej liczy si� zw�aszcza satysfakcja u�ytkownika. Proponujemy hosting na najlepszym poziomie, po najmniejszej mo�liwej cenie. Przekonaj si� sam i przetestuj nasz� jako��! Inwitujemy na portal internetowy. Nasze us�ugi hosting te� s� niedarmowe, z z jedn� r鷽nic�, nasze us�ugi hosting s� jednymi z najta�szych w Internecie Nie mo�esz w to dowierzy�, czy kwestionujesz jeszcze s�uszno�� tego, co tu jest przedstawione? Je�eli tak to koniecznie zajrzyjwst�p na nasz� stron� internetow� i nabierz przekonania o s�uszno�ci tego wpisu Nasze us�ugi hosting oferuj� najbardziej solidn� jako�� w najni�szej cenie. Nie b�dziesz musia� wyp�ca� du�ych pieni�dzy za us�ugi hosting. Dajemy w ofercie du森 ilo�� rabat�w i promocji specjalnie dla sta�ych, ale i te� dla nieznanych jeszcze klient�w. Zobacz sam i zajrzyj niezw�ocznie. Zauwa�ysz ile jeste� w stanie zaoszcz�dzi�z nami.
Posted by shormirlDrirm at 2011年11月09日 20:21
               
Domeny jest to wycinek adresu DNS, jakim wskazywane s� witryny internetowe. Nazwy domenowe umo�liwiaj� jedyny w swoim rodzaju adres internetowy, kt�ry jest reprezentatywny zaledwie dla pojedynczej witryny. Domeny to bardzo cz�stokro� nazwa jakiej� firmy, produktu, us�ugi. Zarejestrowane domeny internetowe s� jednoznaczne ze znakiem lub nazw� komercyjn�. Internet jest w najwy�szym stopniu atrakcyjnym miejscem rekomendowania towar�w, us�ug itp. Wi�ksza cz��� przedsi�biorstw, nawet ma�ych, osobistych firm wk�ada pieni�dze w faworyzowanie swoich produkt�w w�a�nie w internecie. Widzisz ju� tu swoj� szans�? Sie� jest g鞄wnym narz�dziem, kt�re mo�e Ci pom�c podnie�� dochody Twojego interesu.Na naszej stronie www odszukasz wszelkie informacj� o nas i naszej aktywno�ci. Jeste�my do�wiadczonym teamem, kt�ry frapuj� si� wszystkim w sferze tanie domeny internetowe i serwery. Stwierd� nas sam! Przedk�adamy bodaj�e najta�sze domeny w Internecie, stosuj�c przy tym ogromny profesjonalizm i fachowo��. O ile nie mia�e� pod �adnym pozorem styku z tym przedmiotem wspomo�emy Ci�. Nasz zbi�r profesjonalist�w z pe�n� gotowo�ciom odpowie na Twoje wszelkie pytania. Nie ro饋e wi�cej czasu i wypr�buj na naszej stronie internetowej ca街 ofert�. Czas to pieni�dz, skutkiem tego nie oczekuj d�ugo i zacznij zarabia� wi�cej na skutek naszej strony.
<a href=http://hostinghouse.pl/oferta/domeny/>domeny</a>
Posted by irriniuraMica at 2011年11月14日 03:49